2012. február 23., csütörtök

Áron szétszórt

Áront még reggel is figyelmeztettem, hogy az uszodacuccait nehogy itthon felejtse. Már rajta volt a télikabát, még akkor is szóltam: Uszodacucc! Ennek ellenére itthon felejtette és úgy jött vissza érte. Reggeli után elsétáltam a sulijával szembeni kis papír üzletbe, hogy a betelt német füzete helyett vegyek egy újat. Timi néni volt olyan kedves, hogyátvette tőlem, ha majd megjönnek az úszásból odaadja Áronnak.
Norciékhoz már autóval mentem, mert újabb négy doboz könyvet kellett Dömsödre deponálnom. A lakás teljes felújítása elkezdődött és szerintem egy nagyon szép lakás lesz belőle. Bepakoltuk a négy dobozt, meg még egy világító földgömböt, azután hazajöttem, hogy rendezzem a teendőimet. Utánanéztem a neten, hogy a hűtőszekrényhez mennyibe kerül egy italtartó korlát. Hát az 4-5000.- forint és abban még nincsen a szállítási költség. Ennél az én órabérem is kevesebb. Elhatároztam, hogy inkább ragasztok az eltört korlát szélébe egy protézist, az tíz perc alatt megvan és még el sem kell érte menni.
Amikor Áron hazajött, először kipakolta az uszodacuccait és csak utána ment fel Ilihez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése