2012. február 29., szerda

tenisz edzés

Áron reggel időben elindult és remélem, hogy vette az adást, miszerint 4:00-re megyek érte a suliba. Reggeli után, most hogy befolyt a régi huzika ára, rendezgettem az anyagi életünket. Milyen bevételek jönnek, milyen várható kiadások terhelnek? Mik a prioritások és hogyan fogjuk venni az akadályokat?
Megint körbenéztem a piacon, hogyan juthatnék megfizethető áron egy ZTE Skate-hez. Még D.Gy. barátomat is felhívtam, nézzen utána, hogy a Telenornál miért húzzák ennyire az időt ennek a típusnak a piacra dobásával.
Megírtam E. úrnak a QR kód ja vaslatomat.
Négyre mentem Áronért a suliba. Felhívtam Nóra nagyit, hogy fél öt környékén fel tudjuk őt is venni, de mint mondta, ő nem tud ilyen hamar elkészülni, menjünk csak, majd ő is oda fog menni a Vasasba.Vittem neki a  teniszütőjét és a tornazsákját. Szerettem volna azonnal a Vasasba menni, de ő azt javasolta, hogy előbb menjünk haza, hogy az iskolatáskáját update-elni tudja. Így is lett és még időben odaértünk. Tetszett az edzés és azt találtuk ki, hogy a hétvégén Dömsödön is fogunk egy kicsit gyakorolni. 2000.- forintért sikerült megtanulnom, hogy ott még a legkisebb mellékutcában is csak parkolójeggyel szabad parkolni. Nagyi és Áront elvittem a Maros utcába, majd hazatérve Eszterrel kettesben töltöttük az estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése