2012. február 8., szerda

bejegyzés

Már kora reggel az az érzésem, hogy minden rendben van. Nincsenek és talán nem is lesznek elmaradásaim. Ez nagyon hozzájárul az általános közérzetemhez. Áron is úgy itélte meg, hogy jól indult a reggel. A búcsúzásnál a puszihoz még adott egy utolsó utasítást: ne felejtsd el összerakni az úszó cuccaimat, mert holnap úszás lesz.
Reggeli után átutaltam egy sárga csekket és leáztattam egy adag bélyeget. Mennyivel jobb bélyeget áztatni, mint sárga csekket utalni, mecsoda különbség.
Sikerült rábeszélnem magam és elmentem a fogorvostól kapott beutalómmal és megcsináltattam a fog röntgen felvételt.
Öt órakor megérkezett Áron. Megint hozott egy bejegyzést, hogy nem volt nála a Nyelvtan, pedig ő este is betette és még reggel is megvolt, amikor ellenőrizte. OK. Ha mégegyszer ilyen beírást hoz haza, akkor elfogom zárni a legóit, mert úgy látom, hogy attól nincs ideje a táskáját bepakolni. A dolog súlyát tompítandó, hozott egy ötöst is németből, de azt nem tudta bemutatni, mert Timi néni beszedte aTájékoztatót. (Nekem úgy rémlik, hogy a Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem-ben van egy olyan sor, hogy "ne tessék bejönni az iskolába, mert festik az iskola kapuját."
Norciék családostúl bejelentkeztek skype-on. Lassan megnyugszom, hogy körülöttük minden rendeződni látszik.
Közben feltettem a lazacot sülni és vártam Esztert. Mire a krumpli is megfőtt, addigra megjött Eszter is, meg a lánya Emőke. A vacsora jól telt és mindenkinek ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése