2012. február 14., kedd

Első kedd

Áronnal megbeszéltük, hogy a suliban kapott tegnapi bejegyzés miatt, reggel is átnézi a táskájának tartalmát. Az indulás előtt mégegyszer kértem, hogy ne vegye fel ezt a hosszúnadrágot, mert piszkos. Jó, apa, csak még ma. Rá is fáztam, mert Ági néni még délelőtt rám telefonált, hogy ne járassam a fiút ilyen piszkos nadrágban.
S. Laci helyett Fruzsina telefonált, hogy Laci lefújta a szokásos első keddi összejövetelt, mert Tamás bejelentette, hogy este csak 8-9 körül tud odaérni. Laci hisztijét azzal csillapítottam le, hogy én egyáltalán nem bánom, hogy ma nem lesz vacsora, meg buli, de vele szeretnék valahol beszélni, mert zavar, hogy nem látok teljesen tisztán MALÉV ügyben.
Norcikám nagyon jó blogbejegyzést írt, amitől kezdek egy kicsit megnyugodni. Elkészült és a sütésre készen állt a nagy- és a kistepsi pizza.
Nóra nagyival megbeszéltem, hogy Áron szerdánként mehetne a Maros utcai tenisz pályára edzeni és, akkor ott is aludhatna a Nagyinál.
Ebédre a  maradékokhoz kisütöttem egy hossú csík lazacot. Háromkor jött Bence matekozni. Most már vannak fejezetek, amik egész jól mennek, de még sok fehér folt is akad.
Négyre megérkeztek a terroristák Csani kivételével, mert belázasodott. A foglalkozás végén nekiestek a pizzának. Áron felvitte Csabinak a kis pizzát és még Ilinek is tudtam egy kicsit félretenni. Lassan nyithatnék egy pizzázót, olyan jól megy a dolog. A fiúkat az ikrek apukája vitte haza. Áron egy kicsit összepakolt a szobájában és a táskájában és már indulhatott is fel Ilihez.
Laci és Tamás hisztijét tompítva fél nyolckor már el is tudtunk indulni. Eszternek jól esett a Valentin napi melepi, de nem volt kedve velünk bulizni és azt mindta, hogy ő ma inkább pihen.
Indulás előtt még hívott Kriszta, hogy ki tudok-e nyomtatni kb. 30 oldalt, mert kellene a fiúk felvételijéhez. Mondtam, hogy most nem, mert indulunk a Laciékhoz, de amikor hazajövök éjjel, akkor szívesen kinyomtatom, még akkor is ha addigra már van bennem egy-két pálesz.
Laciéknál jókedvű volt a tásrsaság és finom a kaja. Már hazaértem, amikor még Laci írt egy SMS-t, hogy bocs a reggeli hisztiért.
Kinyomtattam amit Kriszta átküldött, de utána csak nagyon későn mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése