2012. február 1., szerda

angol navigáció és a lego

Sokáig aludhattam, mert kilencig nem volt semmi programom. A postával kezdtem, ahol azt hihették, hogy oda helyeztem az irodámat, mert folyton csengett a telefonom. Elhoztam az optikustól Áron új szemüvegét. Azt mondták, ha szükséges rajta igazítani, akkor Áron hozza be.
Összeszedtem minden bátorságomat és bejelentkeztem a fogorvosi rendelőbe, egyelőre csak konzultációra.
A nap nagy része azzal telt, hogy az egyik kütyüt viszonylagosan rendbehoztam, feltettem rá a szükséges térképeket és kitaláltam, hogyan lehet egy angliai címen beadni a 4 karakternél hosszabb írányítószámokat.
Ebédre a sütőtök leves második részét ettem pirítóssal.

Áron időben jött haza a suliból, de húzta halasztotta, hogy megnézzem az üzenőjét és a leckéjét. Már majdnem nyolc óra fele járt az idő, mire kiderült, hogy az üzenőben számomra rossz hírek vannak beírva és a matek leckéje olyan ronda és hibás, hogy azt újra kellett írnia. Ilyenkor nem sikerül visszafognom magamat és azt a szomszédok is hallják néha. Annyira felbosszantott, hogy előbb a játék és csak utána a kötelesség, hogy az összes legóját bezártam a bicikli tárolóba.
Eszter csak annyi időre jött, amíg beadta a könyveket és elvitte a salátához valókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése