2012. április 2., hétfő

Áron nap

Azzal kezdtem a napot, hogy elmentem a huzikáért. Nagy úr tisztességes munkát végzett és még olyan dolgokat is elvégeztetett a huzikán, amiket csak úgy fél szóval említettem, anélkül, hogy a mmegállapodott összegen emelt volna.
A huzikával beálltam a bánya parkolójába és rögtön felavattam a movert, mert nélküle aligha tudtam volna betolatni a helyére.
Marcival ebédeltünk és megdumáltuk a napi politika eseményeit, majd lementem B. Jánoshoz, hogy kellőképpen kárörvendjek az újólag bevezetett dohányzássi szigorításokon.

Áron időben érkezett haza és rögtön nekiállt felbontani a rendet a szobájában. Közben leérkezett Eszter és elkezdtük az angol órát. Szerinte egészen kifordulok magamból, amikor tanítok, mert azt komolyan veszem. Uána elkezdtem gyúrni a pizza tésztáját és a felét bettettem a mélyhűtőbe.
Eszter szerintem egy kicsit elkényeztette Áront a névnapja alkalmával és mindenféle neki tetsző csecsebecsét vett neki ajándékba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése