2012. április 3., kedd

német üzlet, német vásárló

Reggel korán kellett kelnem, hogy tömegközlekedéssel időben odaérjek F. B. csontkovácshoz. Nagy nehezen megtaláltam a csatlakozást az Örs-ön és oda is értem.
Sajnos az eljövetelemkor nem éreztem azt a megkönnyebbülést, mint tavaly, meg tavaly előtt, de reménykedtem benne, hogy délutánra minden jobb lesz.
Ha már erre jártam, akkor elmentem a tonerekért, amit online rendeltem.
Délelőtt elkezdtem még gyúrni a megkelt pizzatésztát. Fel is cicomáztam.
Bence apukája lemondta a matekot, de a fiúk viszont időben jöttek. Nagyon jól sikerült a német gyakorlás. Azt játszottuk, hogy párban előadták a boltos és a vásárló szerepét. Az egyik elmondta, hogy neki milyen üzlete van és miket árul, a párja pedig kért, alkudozottm és fizetett. Mindezt németül Ezen azután jót szórakoztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése