2012. április 28., szombat

megjött Eszter

Áron azt kérte, hogy ma egyedül menjek a piacra, mert ő még szeretne egy kicsit lustálkodni. Az időbe belefér, hadd lustálkodjon. Először én is csak a Feri bácsihoz mentem, hogy ne jöjjön hiába, mert a pallókat már tegnap este leszedtük a Zoli bácsival az autó tetejéről. A piacról felhívtam Esztert, hogy táv-utasításokkal igazgassa, hogy miket vásároljak. Az utasítások alapján vettem tojást, sütni való szalonnát, rebarbarát, sóskát, majd az üzletben tejfölt és kárpát kenyeret.
Reggeli után mindenki végezte a saát dolgát.
Délután ötre mentünk Eszterért a buszmegállóhoz. Onnan már együtt fagylaltoztunk és vettünk Áronnak egy horgászengedélyt. Még naplemente előtt kitettük magunkat a stégre.
Áron és én átmentünk Feri bácsiékhoz, ahol elkezdődött a kenu gyártása. Ma még csak a csatoló gyanta került a formába. Ezt még szakember végezte, akinek a keze alatt már több száz hajótest készült.
Áron és Eszter sötétedésig tollasoztak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése