2012. április 18., szerda

Ausztria vagy Aggtelek

Áron reggel hosszában drapp csíkos nadrághoz keresztbe csíkos zöld pulcsit vett fel. Amikor szóvá tettem, azt mondta, hogy a pulcsit amúgyis leveszi a suliban és alatta pedig egy drapp trikó van. Nem tudott teljesen meggyőzni, de nem akartam vitatkozással kezdeni a napot.
Reggeli után megvizsgáltam az előszoba szekrény sérült tolóajtaját, hogy miként tudom megjavítani.
Merci hívott a május 1. körüli kirándulással kapcsolatban. Amikor mondtam, hogy még nem döntöttük el, hogy Ausztriába megyünk-e Sz. Ágiékhoz, vagy Aggtelekre velük, akkor arról győzködött, hogy Ágiékhoz mehetünk máskor is, most tartsunk velük. Mercinek megígértem, hogy megbeszélem Eszterrel és Áronnal. Eszternek csak annyit mondtam, hogy még mindig jobb ha két helyre vagyunk hívva, mintha egyre sem lennénk, de én szívesen alkalmazkodom mindkettőjükhöz.
Nagyi telefonált, hogy ma nem tud jönni a tenisz edzésre, mert a hasi ultrahang, amin reggel volt nagyon megterhelte és ma pihenni fog. Azt beszéltem meg vele, hogy akkor lehet, hogy Áron hozzá megy szombaton a suli után, mert nekünk le kell mennünk Dömsödre a villanyóra csere miatt.
Lemásoltam Eszternek a két CD-nyi angol hanganyagot, mivel eljött az ideje, hogy rövid párbeszédeket is megtanuljon . Azok nagyon hasznosak, azokból mindig leragadnak panelek és nem olyan unalmas, mint a nyelvtani szabályok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése