2012. április 16., hétfő

THULE

Áron úgy indult a suliba, hogy reggel mégegyszer felmondta a Tisza nyolc versszakát. Jó passzban van a fiú. Szerintem egy kicsit alulöltözötten indult el, mert az idő hűvös, de ragaszkodott a gyér öltözékéhez. Reggeli után a postán kezdtem, de hogy minek, azt nem tudom, mert a Földhivatali levlet nem értettem.A jogi megfogalmazás az adott helyzethez képest érthetetlen, vagy csak az egyetemi végzettségem kevés a megértéséhez.
A bánya volt a következő állomás. Volt kollégáimmal megkonzultáltuk a holnapi tulajdonosi látogatás várható kimenetelét, de nem lettünk sokkal okosabbak. Ebéd után a THULE boltba mentem, hogy felmérjem a tetőcsomagtartó felhozatalt Scenic II ügyben. Ezt összevetettem a Vatera-ban fellelhető kínálattal, de dönteni nem tudtam. Eszter azt javasolt, hogy nekapkodjam el. A Norciéktól viszont el kellene hoznom az ugra-bugrát, meg a két hosszú pallót, amit tetőcsomagtartó nélkül nem tudok megoldani.
Eszter és Áron öt és hat között értek haza. Áron beszámolt a suliban történtekről, Eszter pedig nekiállt főzni egy sonkás tárkonyos zöldbablevest.
Amíg a leves főtt, angoloztunk. Az volt Eszter kérése, hogy a konyha körüli szókincsre fókuszáljon az óra. Vacsora után még átvettünk egy hanganyaggal spékelt részt, azután mindenki nyugovóra tért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése