2012. április 4., szerda

lazac halászlé

Áron időben érkezett haza Ilitől. Bepakolt a táskájába és már indult is az iskolába.
Dél körül nekifogtam egy különleges lazachalászlé megalkotásához, amivel szerelmemet
kívántam elbűvölni. Megkóstólva, úgy itéltem meg, hogy nagyon finom lett. Ebédre nem nyúltam hozzá, mert a hűtőben árválkodot egy jó nagy adag csirkeleves.
Felhívtam Nóra nagyit, mit szólna ahhoz, ha délután a suli előtt találkoznámk és együtt mennén a fiú tenísz edzésére. Szerinte ő nem fog tudni odajönni, menjünk ketten és majd meglátja. Áronért  1/2 4-re mentem. Szerinte túl korán értünk Budaörsre. Már javában ment az edzés, amikor Nóra nagyi megérkezett. Áronnak nagyon tetszik ez a módszer és ez az edző. Legjobban azt élvezi, amikor a csoport párokra bontva küzd egymás ellen. Ilyenkor ő mindig az edzővel van párban.
Amikor elindultunk haza, Áron azt találta ki, hogy menjünk be a bánya parkolójába és mutassuk meg nagyinak a huzikák. Áron tartott egy részletes huzika bemutatót. Minden csücskét dicsekedve elmagyarázta részletesen, hogy a nagyi hanyatt essen. Gazdagréten felültettem őket a 139-esre, de az iskolatáskát én vittem haza, mert ezzel elkezdődött a húsvéti tanítási szünet a suliban. Otthon vártam, hogy Eszter megérkezzen, de csak nem jött.
 Hiába volt a nagy igyekezet, őnagysága makacsul távoltartotta magát
otthonomtól. Fogtam magam, érte mentem, de vittem ám a fűrészeimet, hogy végre
méretre szabjuk a konyhaajtót, amit a burkolólap lerakása óta nem lehetett visszaakasztani
a helyére. A keretes fűrész azonnal felmondta a szolgálatot, mivel nem volt jól megélezve.
A dekopír valamivel biztatóbban működött, de először az is olyan egyenesen fogott, mint az
ökör hugyozás. A fő az, hogy a végeredmény jó lett. Kisvártatva Emőke is megérkezett.
Csapot-papot hagytunk, a háziasszony hadd takarítsa el a romokat, és a lánnyal kettesben
elindultunk kielemezni a földszinten közzétett új parkolási terveket. Utána elindultunk vacsorázni, miután Balázs is bejelentkezett és már várt az elsőn bennünket. Végül négyesben fogyasztottuk el a halászlét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése