2012. október 26., péntek

Áron csomagol

Rosszul aludtam. Amikor már úgy éreztem, hogy nem is tudok tovább aludni, akkor felkeltem és kimentem a konyhába. Belekóstoltam a rántott halba és még csipegettem egy darabig, ittam egy unicumot, majd visszafeküdtem és olvastam. Ettől azután annyira elálmosodtam, hogy reggel arra sem ébredtem fel, amikor Áron elment a suliba. Összeraktam gondolatban, amit ezen a zavaros éjszakán álmodtam. Érdekes volt, de azért nem tudtam megvalósítani belőle egy igazán használható ötletet. Álmomban Janka, aki most öt hónapos, kapott egy olyan hátizsákot, amiben Norci tudja őt cipelni, de az érdekessége az volt, hogy a zsák alján volt két rövid sítalp. Álmomban Norci azt mondta, hogy amikor már elfárad a háta Janka cipelése közben, akkor az egész csomagot leteszi a hóra és mint egy szánkót húzza maga után. A reggelizés elmaradt. Összepakoltam a konyhát, elindítottam a mosogatógépet és leültem a számítógéphez rendezgetni az ügyeimet. Megválaszoltam a SOLARNET-nek az együttműködésünk lehetőségeit. Egészen finom ebédet hoztam a nyuggerektől. Meg is voltam lepve egy kicsit. Ebéd után leáztattam egy kis adag bélyeget, hívtam Nóra nagyit, hogy megtudjam, hogyan tervezik a hétvégi indulást Egerbe, de egyelőre nem vette fel egyik telefont sem. Először Emő érkezett haza, de előbb felment rendberakni a fenti lakást. Elindított egy nagymosást, azután maga is elindult lefele. Hozott salátának valót és el is kezdte készíteni, miközben bejelentette, hogy ma lazacsültre vágyik. Ez nem jelentett nekem nagy problémát, mert sok előre bepácolt lazackocka tárol a mélyhűtőben. Közben megérkezett Áron is. Áron itthon két feladatot kapott. Az egyik, hogy rendesen írja be a kütyűjébe a közeli barátaink és a család összes tagjának az elérhetőségét, a másik pedig, hogy kezdje el becsomagolni a bőröndjébe azokat a cuccokat, amikre Egerben lesz szüksége. Nagyival is sikerült beszélnünk még vacsora előtt és megállapodtunk abban, hogy vasárnap délelőtt fogjuk Áront átvinni, hogy hétfőn indulhassanak Egerbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése