2012. október 29., hétfő

megint kiégett az izzó

Möczi korán indult el. Áron már Nóra nagyival készülődik Egerbe. Mi lennel, ha ennek ellenére nem lustálkodnék sokáig, hanem serényen ém is elkezdeném a napot. Gyorsan elindultam a TESCO-ba és telefonon felvettem Emőtől a rendelést. Jobb lett volna, ha nem szóban teszi, hanem megírja SMS-ben, mert akkor nem felejtettem volna el a To do listből a tejet. Így is rendesen megtelt a kosár. Ott helyben reggeliztem két csirkeszárnyat zsemlékkel. A bányában megcsináltattam a belépő kártyámat, hogy ha szükséges, működtesse a sorompót rendesen. P. Lacinak ajándékoztam az egyik literenként 10 Ft-tal olcsóbb Shell utalványomat, mert nekem van még egy másik. Hazafele Budaörsön elkanyarodtam a gépjármű villamosság szerelőhöz, hogy cserélje ki az egyik kiégett reflektor izzómat. Itthon amit egy menetben tudtam azt felcipeltem és leszaladtam a nyugdíjas klubba az ebédért. Csak a levest melegítettem meg, a többit betettem a hűtőbe. Áron délután háromkor már Egerből hívott, hogy megtalálták Tamást és már szerencsésen megérkeztek. Möci öt körül érkezett haza, de csak a csomagjait adta ide, utána ment a fogorvoshoz. Helyette én paráztam, mert neki meg se kottyant a gyökérkezelés. Amikor hazajött megmelegítettem a grillcsirkét. Emő feltálalta mellé a tegnapielőtti salátát és áthívtuk Emőkét, hogy tartson velünk, de ő nagyon el volt foglalva Timóttal, úgy hogy csak később jött át. A vacsi nagyon finomra sikeredett. Este még megpróbáltam installálni az Akadémiai Angol szótárt a kütyüre. Hiába segített Béla is, csak nem ment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése