2012. október 12., péntek

Áron iskolai dolgai

Nagyon borongós hideg októberi napra ébredtünk. Emő már hét előtt elindult dolgozni, de Áront még 3/4 8-kor is csak nehezn tudtam elindítani. A fűtés nem működik, ezért reggeli után visszabújtam az ágyba lustálkodni és bekapcsoltam a dömsödi fűtést. Emő , hogy meg kellett kerülnie a fél várost, mert a BAH csomópontnál karambol miatt nagy torlódás keletkezett. Délelőtt elmentem a MagnetBankba elintézni a Netbank bejelentkezhetőségemet. Ebédre a Möci főzte libaaprólék levest ettem. Ebből még mindig olyan sok maradt, hogy az csak három befőttes üvegben fért el. Egyet közülük betettem a dömsödi kosárba. Délután háromkor telefonált Emő, hogy ezen a hétvégén nélkülözzük, mert ő is szeretne egyenesbe kerülni a feladataival. Nem sokkal később megérkezett Áron és egy fél óra múlva már indultunk is. A TESCO-ba csak egyedül mentem és nem is kellett sok mindent vásárolnom. Vittem egy kávét Sanyinak, ő pedig becsomagolt több mint egy kiló lazac gerincet. Utána már csak a Bureknél álltunk meg. Áron almás pitét és gombás pizzát csomagoltatott, én pedig egy kemencés lángost. Dömsödön nagyon jó meleg volt a házban. Mindent behordtunk. Elhatároztam, hogy most úgy kezdjük a hétvégét, hogy átnézem Áron iskolai dolgait. Nagyon lehangoló volt az eredmény. A leckefüzetben nem csupán a dátum hiányzott, de a leckék sem voltak felírva. A második forduló sem lett biztatóbb. Azt kértem Árontól, hogy most írjon egy emailt Kamelnek és Csanádnak, hogy mi a lecke. Áron egyikük email címét sem tudta, így kudarcot vallott. A matek házit megnéztem, de abban sem volt sok örömöm. Hibás és csúnya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése