2012. október 22., hétfő

hétfőn se suli, se munkahely

Lassan már az ősznek is vége. Nyolc óra után arra ébredtünk, hogy télies ködbe burkolódzott a táj. Elvégeztem a kötelező reggeli tornát. Most már harmincöt guggolásnál és tizenegy felülésnél tartok. Fontos, hogy mire eljön a síidény, addigra megfelelő kondiba legyek. Gyorsan elgurultam egy fél kárpát kenyérért, meg egy kis szeletelt sajtért. Mire megjöttem Áron abbahagyta a számítógépen a filmnézegetést és kirámolta a mosogatógépet. Möci készítette a reggelit, amíg én megpróbáltam behozni a lemaradásaimat a blogomban. A terülj-terülj asztalka után Möci, kihasználva a nap utolsó sugarait kiteregette a nagymosást, miközben hűvös volt, ezért én felvágtam néhány hasáb fát és begyújtottam a cserépkályhába. Áron és Emő elmentek bringázni, kicsit bevásárolni, én meg leszereltem a szivattyút és megbeszéltem Ellivel, hogy holnap meglátogatjuk őket és megnézzük a Hollandiából hazalátogatott unokáját. Három üveg sörrel tértek meg a bringázásból. Még egy kicsit bélyegeztem, azután én is velük tartottam és legurultunk a szabad strandig. Az ebéd úgy tűnik elmarad, mert reggel túlettük magunkat. Emő egy beschamel mártással megigazította a römerben tárolt maradékot, azzal, hogy majd estére feltálalja. Amíg én kerestem a neten egy 2012-es bélyegkatalógust CD-n, addig Emő és Áron kimentek tollasozni és csak akkor tértek meg, amikor már kezdett sötétedni. Vacsora előtt Möci bekapcsolta a szaunát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése