2012. október 31., szerda

készülődés az indulásra

Emőnek korán el kellett mennie dolgozni. Engem felhívott a napelemes úr és azt javasolta, hogy tegyünk egy bejárást a huzikánál. A bejáráson megbeszéltük a koncepciót és abban maradtunk, hogy átküldi írásos árajánlatát. Délelőtt leáztattam egy adag bélyeget és lementem a nyugger ebédért. Lassan elkezdtem pakolni és vártam, hogy Emő is megérkezzen a munkából. Bekapcsoltam mobilon a dömsödi fűtést. Közben Emőke is bejelentette, hogy szívesen jönne velünk Dömsödre. Emő telefonált, hogy a tervezett 4-re nem fog hazaérni, mert még javában tart az értekezlet. Mire Emő megérkezett, mi már mindent berámoltunk az autóba. Áron telefonált Egerből, hogy jól vannak és már vannak barátai is. Már besötétedett mire el tudtunk indulni. Áron egész nap hiányzott, főleg most, hogy Dömsödre megyünk. Szívesen megálltunk volna a bureknél, de már zárva volt, illetve pakoltak és az egész pult már üres volt. A bázison jó meleg volt a házban. Mindent kipakoltunk és megmelegítettük az ötthonról hozott grillezett csirkecombot. Emőke a nyugger dobozban lévő paprikás krumplit melegítette meg virslivel. mőke korán lefeküdt, mi meg még filmet néztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése