2012. október 17., szerda

tenisz

Emő ma Székesfehérvárra indult, mert ott tanyázik a Kodolányi üzemorvosa, ahol évente illik megjelennie. Reggel, amíg én durmoltam még arra is volt ideje, hogy Áront rendben elindítsa az iskolába. Nekem 11-kor volt az első kötött programom, így ráértem lustizni és komótosan reggelizni. Felhívtam Norcit, hogy élő szóban is gratuláljak a 37. szülinapjára, amit mind a kettőnknek köszönt. Kérdeztem, hogy milyen 37 évesnek lenni. Azt mondta álmos, mert Janka nem hagyta aludni, most pedig veszekszik a fiúkkal, hogy időben tudjanak odaérni a suliba. Ők kilencre járnak és elég ha 8:50-re odaérnek. Möci háromra jött meg, így 1/2 4-re odaértünk Áronért és Nóra nagyival együtt vittük a tenisz edzésre. Nóra nagyinak egy becsípődés miatt nagyon fájt a dereka, ezért Emő felajánlotta, hogy én visszajöhetek értük, de ezt nem vette igénybe, mondván, hogy a buszon sem fáj jobban mint az autóban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése