2012. október 13., szombat

esti film

Nagyon bealudtunk. Engem Emő ébresztett fel telefonon. Gyorsan elindultunk a piacra, meg a Dabi Vegyesboltba. Csak tojást, sütni való szalonnát és kaprot vettünk a piacon, a vegyesboltban pedig sajtot parizert és kárpát kenyeret. Itthon kihasználtuk, hogy az ősz még kegyes hozzánk és a kúp alatt terítettünk reggelihez. Áron nagyon kényszeredetten ült le befejezni a házi feladatát és azt is csak azért tette, mert utána megnézhesse a Gyalog galopp-ot. Én leáztattam a tegnap este leszabdalt bélyegeket és elkészítettem az akkutöltőnek a polcát a huzikába. Szerintem nagyon jó lett, de majd csak a felszerelés után derül ki, hogy nem szúrtam-e el rajta valamit. Este megnéztem az Első szerelem c. filmet Mryl Streep-pel. Sajnáltam, hogy Emő nincs velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése