2012. október 15., hétfő

Padlás

Emő a munkába indulása előtt lehozott egy adagot a baconba bugyolált csirkemájból és Áronnak ie megmentett néhány süteményt. Késői felkelés, nyugodt reggeli és indulás a bányába. Hogy azon is túl legyek, (ée amúgy is a bánya mellett van) bevittem a három éves törött (de már ki tudja, hol van a számlája) fokhagyma kinyomót az egyhetes fokhagyma kinyomó számlájával az IKEA-ba. Becsületükre legyen mondva, fel sem tettek semmilyen keresztkérdést, visszautalják a bankkártyámra az 1290 forintot. A bányában szerettem volna a Gazdasági Igazgatóval beszélni, de tanfolyamon volt. Levittem a huzikába az akkutöltő polcát, hogy beszereljem, de az egyik léc útban volt, így azt szereltem le és majd Dömsödön lefűrészelek belőle. Feri végignézte a kínlódásomat, miközben nekem drukkolt. Hazafele beugrottam a TESCO-ba. Fel kellett tölteni az Unicum készleteinket és Sanyi is összekészített egy lazac csomagot. Itthon jól bezabáltam a csirkemájból és a sztrapacskából és mindezt franciasalátával ettem. Ilinek felvittem egy adagot a lazacból és megbeszéltem vele, hogy Áron felmehet-e ma este hozzá és esetleg ott is aludhat-e. Délután feladtam Norcinak a szülinapi üdvözletet, benne 10 deka dióval, ami egy picit többre sikerült, mint 100 gram, ezért 500.- ft helyett 1000.- ft ára bélyeget kellett rátenni. Nem izgattam magam emiatt, hiszen ezek a bélyegek az áztatott anyagban találtattak. Áronnal megbeszéltem, hogy ha rendben van a szobája, akkor ma az Ilinél alhat. Emő időben érkezett haza, de annyira elhúzta a készülődést, hogy 1/4 7 fel kellett érte mennem, hogy ne késsünk el a színházból. Végül a darab kezdésére megérkeztünk. Lehet, hogy a Padlás jó darab, de nekem egy kicsit poros volt. Jobb ötletnek tartottam volna, ha Möci Áront viszi el erre a darabra. Én még musical-ekben is el vagyok kényeztetve (Jesus Christ, Evita, Hair és a többiek.) Bár csak este 10-re értünk haza, de azért becsöngettünk Emőkéhez és meghívtuk egy lazac vacsorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése