2012. október 11., csütörtök

csütörtök

Reggel olyan nehéz volt összeszedni az Áron szobájában amiket kért, hogy szégyenszemre csak késve értem be vele az iskolába. Zoli bácsi már javában tartotta a torna órát, amikor betoppantam. Odaadtam neki a 150 € előleget a januári sítáborra, azutám gyorsan elhúztam. Vennem kellett tojást a MATCH-ban, mert a dömsödit lent felejtettük. Egyedül reggeliztem és utána készültem az angolra. Délután Emőke nélkül mentem a brushupra. Nehéz, jó hangulazú, de nagyon hasznos volt az a másfél óra. Mire hazaértem Áron már megérkezett. Abban egyeztünk meg, hogy amíg nekünk programunk van, addig ő felmehet az Ilihez, de nem aludhat ott, mivel problémák vannak a suliban és itthon is. Este hatra mentünk a CITI bank marketing dumájára. Beszéltem az igazgatónővel és K. Viktorral is, akivel egyébként egy okt. 17-i időpontot is sikerült egyeztetnem. Itthon azután már közösen vacsoráztunk és Áront is elszámoltattam táska, házi feladat és a szobájának a rendje ügyében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése