2012. október 30., kedd

Pedikür

Emő korán kelt fel és felment előkészülni a munkába. Indulás előtt még beugrott egy percre. Éppen a reggelihez készülődtem. Később lementem a postára a havi takarékcsekkért. Elvonási tüneteim vannak, hogy Áron sincs a közelemben, a sakk sem megy úgy ahogy szokott. Felhívtam Ellit és megbeszéltem vele, hogy délután kigurulunk hozzájuk. Az ebéd olyan közepes alatti volt. Lehet, hogy mégis rá fogok fanyalodni a saját főztömre. Nem lehet mindent csak aszerint eldönteni az életben, hogy mi éri meg jobban. Levagdostam egy adag bélyeget, de nem volt kedvem az áztatásához. Délután elindultunk Ellihez. Amíg Emő lábát műtötte, addig én megjavítottam a színes nyomtatóját. Utáns engem vett kezelésbe. Eljövet, szinte a zárás előtt betértünk a pátyi cukrászdába, ahonnan egy nagy tálca sütivel jöttünk ki. Hazafele még benéztem a TESCO-ba, miután ott vásároltam utoljára a TESCO hitelkártyámmal és azóta nem találom. Ők se találták. Bánatomban vettünk tejet, kenyeret, banánt, paradicsomot és újhagymát. Itthon azonnal nekiláttam néhány szelet lazac sütésének és egy vegyes saláta készítésének. Emőkét és Csabit is is áthívtuk volna vacsorázni, de ők inkább a pihenésükre voksoltak. Utána még betortázkodtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése