2012. október 1., hétfő

60000 km-es átvizsgálás

Emő már 3/4 7-kor felkelt és hamar el is indult, de minket hagyott még egy kicsit visszaaludni. Áron is időben indult el, én pedig csak reggeli után olyan 1/4 9 fele mentem, először a postára (hülyék havi takarékoskodása), majd a bányába.
K. úrral megbeszéltem az Áronnak szánt "Halál ereklyéi" második részét legyen szíves letölteni.
Hazafelé kíváncsiságból beugrottam egy másik üvegeshez, mert sokallottam a dömsödi 5300.- Ft/mn árat. Hát a Möcinek lett igaza, itt Budaörsön 8500.- Ft/mn az ár.
Felhívtam a Renault Baumgartnert és Posta úrat a 60000 km-es szerviz árát illetően. A Posta úr a feléért vállalta, de fékbetéttel az is 50eFt körül jár. Azonnal el is vittem neki az autót. Azt ígérte szerda dél körülre készen lesz. Nem volt bonyolult onnan a világ végéről hazajönni: HÉV, 4-es, 53-as, 153-as. Amikor hazaértem konstatáltam, hogy a lakáskulcsom az autóban maradt, így Kati nénitől el kellett kérnem két napra a nála lévő lakáskulcsomat.
Délután nekiálltam megdagasztani a pizza tésztát. Áron közben szakmai tanácsokkal támogatta a munkát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése