2012. október 20., szombat

őszi bringázás

Azt nem mondhatom, hogy túl korán ébredtünk volna fel, mert mire kiértünk a piacra már 1/4 10 volt. Csak tojást, sütni való szalonnát és káposztát vettünk. A paradicsomot azért nem soroltam ide, mert azért nem fogadott el pénzt az árus bácsi. Hazatérve nagy reggelit készítettem, aminek a fogyasztását olyan későn fejeztük be, hogy Emő úgy rendelkezett, hogy ma már csak vacsorázni fogunk. Délelőtt Möci átment a kozmetikushoz és amíg ő ott tartózkodott renováláson, addig én meglátogattam Gabikáékat. Megállapítottuk, hogy milyen nagy ajándék az, hogy ilyen szép idő van. Amikor Möci megjött, elindultunk egy hosszabb biciklitúrára. Félúton Áron bejelentette, hogy elfáradt és ő visszaindul. Mi még mentünk egy darabig, azután lepihentünk egy stégen és csodáltuk, hogy itt milyen csodálatos az ősz. Begyújtottam a cserépkályhába, hogy fokozzam a dömsödi élvezkedéseinket. Kiteregettem egy adag, még otthon beázt.atott bélyeget. Emő adott egy kis ragasztani való munkát, mert az egyik fodrászkelléke felmondta a szolgálatot Amíg Möci az ebédre melegítette a grillcsirke második felét, addig átküldtem Áront a biciklijével Feri bácsihoz, hogy heggesztessen egy hosszabbítót a kerékpár kitámasztójára, mert az ővé rövid. Emő ma is bekapcsolta a szaunát, aminek nagyon örültem. Szauna után megnéztük az X-faktort, de minek.