2012. október 25., csütörtök

elmaradt német gyakorlás

Emő korán ment dolgozni, ezért én még egy jó nagyot visszaaludtam. A reggelihez le kellett szaladnom a MATCH-ba. Úgy érzem, hogy nem tudom magam utólérni a tennivalókban. Gyorsan megírtam a levelem a napkollektoros cég ügyvezetőjének, amiben felajánlottam a már korábban pedzegetett együttműködésemet a következő Boat Show kiállításon. A jó hír, hogy a Nemzetgazdasági Minisztériumtól kaptam egy időpontot, amikor a helyettes Államtitkár úrral megbeszélhetem a javaslatomat. Ezen felbátorodva el is kezdtem írni ennek a vázlatát. Mire befejeztem az ebédet már telefonált Elli, hogy megérkeztek és a buszpályaudvaron várnak, hogy levigyem a Románóék kinyomtatott beszálló kártyáit. A gyerek az autóban aludt és mindannyian nagyon örültek a kinyomtatott kártyáknak. Levágtam egy adag áztatni való bélyeget és már indulhattunk is a brushupra. Emőke is, én is nagyon élveztük, mert Katie olyan fantasztikusan kedvesen tudja eltölteni velünk ezt a másfél órát, hogy az maga egy élmény. Az óra után sietnem kellett haza, mert tudtam (akkor még úgy tudtam), hogy este hatra jönnek a fiúk német gyakorlásra. Hazafele jövet Sawsan hívott, hogy tisztázzuk miért nem lesz ma német gyakorlás. Áron ugyanis bekavart és kategórikusan közölte Kamellel, hogy a mai gyakorlás elmarad. Elhatároztam, hogy ezért a bekavarásért nagyon elő fogom venni Áront. Emőke rögtön a szárnyai alá vette a fiút, mondván, az öccsét nem engedi bántani. Itthon azután Áron csak annyit tudott mondani, hogy ő azt hitte, hogy ma elmarad a német gyakorlás. Mondtam, hogy holnap az iskolában kérjen emiatt elnézést Kameltól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése