2012. október 5., péntek

csúszás a pénteki indulásban

Áron egy kicsit késve jött meg Ilitől és a reggelit is úgy elhúzta, hogy csak 3/4 8 után indult el a suliba. Ami fontos, hogy jókedvűen jött és jókedvűen ment. A reggeli ébredés és felkelés után csak egy órával kezdett derengeni, hogy mit is álmodtam. Eddig ez mindig közvetlenül az ébredés után történt. Ráadásul nem is tetszettek a történtek, amiről álmodtam.
A reggelizés után a napi parancsnak megfelelően, előszőr kisebb műanyag dobozokba kiporcióztam a tegnapelőtt puhára főtt almát. Ezzel a nagy lábas ugyan felszabadult, de most meg a dobozoknak nincs helye. Fel kellene adnom egy házassági hirdetést: "Szabad mélyhűtő hellyel rendelkező hölgyek társaságát keresem. Komoly szándékúak kerüljenek." De ezt sem tehetem, mert én magam nem vagyok szabad. Abban reménykedem, hogy hazajön Emő és majd megoldja a problémát.
Folytattam a dió törést egészen addig, amíg meg nem lett a 30 deka, ami a holnapi diótortához szükséges. Közben feltettem a lecsót főni, majd jelentést tettem Emőnek, hogy a kiadott feladatokat teljesítettem.
K. Pétertől kaptam egy dömsödi telefonszámot, akiről azt lehet tudni, hogy ott helyben vállal gyümölcsökből pálinka főzést. Ez egy magamfajta kezdő alkoholistának duplán jól jönne.
Amikor Emő hazajött együtt ebédeltünk.  Emő meghozta az ünnepi kajához a csirkeszárnyakat. Áron most jelentette be, hogy nem indulhatunk Dömsödre, mert neki ma délután Mazsola avató ünnepsége van. Nagyon haragudtam Áronra, hogy ha kedd óta tud erről a programról, akkor azt miért ma délután közli velünk. A balhé közepette Áron el is pityeregte magát, de azután jött a felmentő sereg. Emőke átvitte magához, hogy megvígasztalja, nálunk meg lobbizott, hogy Áron hadd menjen a buliba, mi pedig, addig menjünk el bevásásrolni. Átírtuk a délutáni programot. Áron ment az ünnepségre, mi pedig összepakoltunk mindent Dömsödre, majd Emővel és Emőkével elindultunk a TESCO-ba. Emőkét beavattuk a lazac gerinc vásárlás mikéntjébe, mi pedig össze vissza vásároltunk mindent a holnapi szülinapi ebédhez. Hat fele elmentünk Áronért a suliba, hazavittük Emőkét és indultunk Dömsödre. Szokatlanul későn és már sötétben érkeztünk a bázisra. Gyorosan  megvacsoráztunk. Bepácoltam a füstölt lazacot az ünnepi reggelihez, még lefekvés előtt néztem egy kis TV-t, de hamarsan követtem Áront és Emőt a lefekvésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése