2012. október 28., vasárnap

Macskajáték

Emő kora hajnalban hagyta el a hitvesi ágyat és bár mondott valamit, de arra én csak morgással tudtam válaszolni. Áron és én jócskán kihasználtuk az óra átállítás adta nyereséget és sokáig aludtunk. Már javában reggeliztem, amikor megjött Emő és közölte, soha többet nem fog ezzel a témával fárasztani és az sem érdekli hány kukac van bennem, úgy mint a szilvában. Ezután csak szeretni fog és enni, anélkül, hogy nyitogatna. Amíg ő lement a gyülekezetbe, addig én megnéztem a Forma 1 indai futamát. Közben sürgettem Áron, hogy fejezze be a szobájának a rendberakását, a csomagolást és a leltár összeírását. Délben végre el tudtunk indulni. Először a Farkasréti temetőbe mentünk. Mindhárman alulöltözöttek voltunk a hirtelen lehüléshez képest. Vittünk virágot a Mamának, Rózának és Emő anyukájának. Nóra Nagyihoz már Áron megpakolt bőröndjével érkeztünk. Nagyi annak ellenére igyekezett minket mindenfélével traktálni, hogy nem érezte jól magát. Ebédre ettünk egy kis húslevest és sültkobászt mustárral, paradicsommal és uborkával. Hazajövet lepihentünk egy kicsit, hogy mire megyünk a szinházba frissek legyünk. Nem volt kimondottan jó döntés, hogy tömegközlekedéssel menjünk, mert bár időben értünk oda, de az eső szemerkélt és nagyon hideg volt. Ilyen mértékű lehűlésre nem számítottunk. Örkény: Macskajáték Pogány Judit főszereplésével, Mácsai Pál rendezésében mind a kettőnknek tetszett. Bőven elmúlt tíz óra mire hazaértünk. Még megmelegítettem a nagyitól elhozott sültkolbászt és beküldtünk egy-egy unicumot. Fáradtan zuhantunk az ágyba. Emőke még átjött és egy jó félórát így beszélgettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése