2012. november 19., hétfő

Eladták a MATCH-ot

Emő reggel szinte rámparancsolt, hogy ilyen borostásan ne menjek a bányába, a minimum, hogy borotválkozzak meg. Így is lett. Áronra nekem kellett rászólnom, hogy melegen öltözzön, mert hideget mondott a rádió. Emő egy kicsit lazára vette a figurát és csak kilenckor indult neki az életnek. A reggelihez még nem kellett semmiért lemenni, de jobb is, mert a MATCH-ot miszlikre szétszedték, mondván ilyen lelakott állapotban nem nyithat ki az új tulajdonos a CBA. A bányában nem történt semmi különös. Én ugyan nem mentem fel a főnökömhöz, ha ő annyit nem mond a levelemre, hogy "mukk". Majd beszélgetünk a témáról, ha úgy látom, hogy érdekli.
Itthon elég korán mentem a nyugger kajáért, ezért volt rá érkezésem, hogy lejátszak egy partit a "sakkozó"-val. Meg is vert annak rendje és módja szerint. Délután kerestem a régi fényképezőgépet javító szervizt, mert a kölcsön Nikont vissza kell adnunk Laciéknak és gép nélkül mégsem maradhatunk. Este vártam a fiút és Emőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése