2012. november 2., péntek

Sára panzió

Nagyon jól kialudtam magam, de már 8 körül felkeltem, hogy még reggeli előtt tudjak venni tojást és kárpát kenyeret. A piacon alig voltak kofák, de egytől, halk rábeszélésre vettem egy kiló céklát és tormát, hogy készítsek egy inluenzia gátló egyveleget. A patikába is szívesen betértem volna, de érthetetlen okból, minden kiírással ellenére be volt zárva. Mire hazaértem Emő és Emőke már felkeltek. Elkezdtem készíteni a reggelit és már kora reggel bezabáltunk. Feltettem a főni, úgy ahogy a néni a piacon elmondta, cukorral, ecettel, köménymaggal és csak annyi sóval, hogy egy kicsit megcsípje. Gyorsan elindultunk a gumis műhelybe, ahol 10:30-ra volt időpontunk a nyári-téli gumik csréjére. Délelőtt szabad foglalkozás volt. Befejeztem a huzika fellépőjének a ragasztgatását. Kihasználtam, hogy Emőke átmenetileg elhagyta a bélyegező szobát és gyorsan felvittem a lepréselt bélyegeket a rendezőbe. Ebéd előtt tettünk egy kisebb kerékpár túrát. Emőke nem vállalta, hogy Áron bicklijével jöjjön, ezért Emőnek kellett azzal jönnie. Megnéztük a Sára lovaspanziót. Három kapucsínó után indultunk vissza. Emő és Emőke még tettek egy nagyobb kört, én viszont hazaszaladtam és gyorsan elkezdtem készíteni a buffallói csípős csirkeszárnyat. Mire megjöttek már szinte lehetett teríteni. Nagy sikere volt a kajának. Dezső hívott minket, hogy felakasztott egy nagy zsák spenótot a kerítésre. Este felé Möci megint bekapcsolta a szaunát. Emőke csak a kikapcsolás után vállalta, hogy a maradék melegben szaunázik.