2012. november 16., péntek

mehetünk Dömsüdre

Áronnak megint sikerült itthon hagynia a Nyelvtan füzetét és az Üzenő füzetét, pedig reggel kértem, hogy még egyszer ellenőrizze le, mindent bepakolt-e a táskájába. Amíg én a reggelit készítettem, addig Emő megsütötte a varga bélest. A távolból bekapcsoltam a fűtést. A reggelihez leszaladtam 4 darab magos buciért. A MATCH-ot bezárták. Leltár folyik. Azt suttogják, hogy megvette a CBA és a MATCH kivonul.
Reggeli után odatettem a nagymosást és megnéztem a leveleket. Megválaszoltam a SkyTec ajánlat tervezetét.
Felhoztam a nyugger kaját, de csak a levest ettem meg. A második fogást odaadtam Emőkének. Áron és Möci majdnem egyszerre értek haza. Egy fél órán belül mindent bepakoltunk az autóba és már indultunk is, mint akiket ágyúból lőttek ki. Megálltunk a TESCO-ban, mert 15.000.- forint nyomta a zsebünket. Viszonylag korán érkeztünk Dömsödre. A házban nagyzon fincsi meleg volt. Két unicummal kezdtünk. Megmelegítettük a grillcsirkét és bekapcsoltuk a szaunát. Megnéztük a Magyarország Hangja tehetségkutatót a TV-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése