2012. november 20., kedd

német gyakorlás

Áronnal csak egy pár szót tudtam váltani suliba indulásakor. Minden esetre megállapodtunk, hogy délután négy előtt egy perccel ithon lesz. Reggel nagy elánnal nekikezdtem a villanyszerelésnek. Egy idő után annyira megelégeltem a kudarcokat, hogy úgy döntöttem, ideje megreggelizni. Inkább felhívtam a villanyszerelő urat, elmondtam neki a problémát és megbeszéltem vele, hogy jövő hétfőn eljön és megnézi mi a hiba.
Délután először csak az ikrek érkeztek meg időben, Áron szokása szerint késett. Érdekes dolgot játszottunk. Felovasás után kellett memorizálni mondatokat. A végén a fiúk már szinte öt mondatot mondtak kívülről.
Emő úgy találta helyesnek, ha fent alszik, mert akkor jobban ki tudja pihenni magát. Nekem ez szokatlan volt és ezért csak nagyon nehezen tudtam elaludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése