2012. november 11., vasárnap

ünnepi ebéd

A vasárnap reggeli lustálkodás most sem maradt el. Felhívtuk Nóra nagyit, hogy jöjjön el hozzánk ebédelni, mert nem mentünk Dömsödre. Áron felment Ilihez, ahol nagyon jól játszott Leventével.
Elindultunk Emőkével a Matrackirályhoz, ahol már kinézett magának egy bió matracot. Miután már korábban döntött, a megérkezésünkkor mondta, hogy még egyszer kipróbálja, addig én nyugodtan vásároljak be a Matrackirály melletti TESCO-ban. Emő telefonon tejet, tehéntúrót, vanília cukrot és cérnametéltet rendelt. A bejáratnál itt is elkapott a kerámia bevonatú késkészletben utazó maffia egy tagja és addig nem hagyott békén, amíg meg nem vettem tőle egy készletet 4.000.- forintért.
Visszatérve a matrac üzletbe Emőke már csak egy órát próbálgatta a matracokat. Egyenesen csodáltam az eladó türelmét, hogy mennyit képes foglalkozni egyetlen vevő kiszolgálásával. Csak azért döntött az egyik mellett, mert már kifutottunk az időből, hogy délre hazaérjünk. Gyorsan felpakoltuk a matracot a tetőre és két mini spaniferrel rögzítettem úgy, hogy az oldalablakokon leengedve egy kis rést hagytam és amikor beültünk, bent feszítettem meg a spanifereket. Ezután már vissza lehetett emelni az ablakokat.
A navigációról odafele és visszafele is azt hittem, hogy egy kicsit megzakkant, mert hibásan navigált, de azután kiderült, hogy hibásan volt beállítva, mert azt hitte, hogy kerékpárral megyünk.
Möci nagy palacsintasütésben volt, amikor megérkeztünk. Szerencsénkre Nóra nagyi egy órát késett és így mindennel el tudtunk készülni. Hozott egy üveg Beherovkát, amit azonnal meg is kóstoltunk. Öten ültünk asztalhoz és mindenkinek nagyon ízlett a leves. Utána feltálaltuk a rakott palacsintát, amiből már alig fért belém, pedig finom volt. Emő kávézás után felvitte Nóra nagyit a lakásába, hogy eldicsekedjen, milyen szép rend van nála a mi lakásunkhoz képest.
Amikor Nagyi elment mindannyian visszavonultunk a nagy zaba után egy kicsit pihenni. Én például több mint kért órát aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése