2013. június 11., kedd

cseresznye szedés

Möci már korán felment, de én olyan mélyen aludtam, hogy erre fel sem ébredtem, csak amikor megszólalt a Bartók rádió, akkor ébredtem fel.

Áron teljesen egyedül készülődött a mai iskolai kirándulásra. Megreggelizett és pontban negyed nyolckor indult el. először, hogy megvegye a két buszjegyet, majd onnan a suliba.

Mire Möci lejött én már túl voltam a reggelizésen.

Délelőtt lazán bementem a Budapest Bank Eleven Center melletti fiókjába, hogy elintézzem Norciék kártyájának mobil hívószám változtatását. Az ügyintéző kedves volt és elmagyarázta, hogy ezt én otthon is el tudom intézni online és akkor gyorsabban fog a változás aktivizálódni, mintha vele intéztetném.

Itthon el is végeztem a műveletet és erről írtam Norcikámnak.

Amikor Möci lejött feltettem a vegyes zöldség köretet párolódni, ő pedig megmelegítette hozzá a resztelt csirkemájat és ezt ebédeltük.

Áronért mentem fél négyre, de összetalálkozva a tanítónénivel közölte, hogy Áron kért engedélyt, hogy tovább utazhasson a 139-essel, így valószínű, hogy már otthon van. Mire visszaértem, éppen a folyosón találkoztunk.

Az ikrek Áron kirándulása miatt ma csak fél ötre jöttek és akkor kezdtük el a német gyakorlást. Sajnos Bálintnak rögtön az elején el kellett mennie, mivel az ujján egy sportsérülés miatt mostanra kapott orvoshoz időpontot.

Az egyórás gyakorlás még eddig soha nem ment ilyen gördülékenyen. Olivér is és Áron is már olyan anyagrészekben is jól tapogatódznak, amit még a suliban nem is tanultak.

Fél hatkor kellett volna indulnunk, de Möci nem érezte jól magát és arra kért bennünket, hogy induljunk el Tamásért nélküle és a Laciéktól pedig kérjünk elnézést, hogy ő nem tud ott lenni a cseresznye szedésen. Lévén, hogy Tamásnak összetört az autója, mi mentünk érte Áronnal.
Sajnos meg kellett kerülnünk a fél várost, mert a Rakpart és környéke még mindig le volt zárva.

Laciéknál jó hangulatú cseresznyézés folyt. Tamással beküldtünk egy kis csülök pörköltöt. Ő ihatott hozzá bort, én meg nézhettem. Áron fel is mászott a cseresznyefára.  Möcinek is szedett egy kosárkával és még rózsákat is vittünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése