2013. június 12., szerda

Urológia

Áron ma már nagyon lazán ment a suliba. Se táska, se lecke, se kabát, se esernyő. Szinte számára már elkezdődött a nyári iskolai szünidő. Ma még bement, de már a tanáraival is alig fog találkozni, mivel ma DÖK (Diák Önkormányzati)  megbeszélés van. Azért reggel két dologra felhívtam a figyelmét: vegyen ki egy banánt a hűtőszekrényből és az úton majszolja el és ne felejtsen 1/2 4 előtt egy perccel ott lenni a randi helyünkön.

Délelőtt Möcivel tötyögtünk Ebédre megmelegítettük a maradék resztelt csirkemájat és megpároltam a mirelit zöldségeket és hozzá tzatzikit kanalaztunk.

Laci telefonált, hogy a jövő csütörtökön jó lenne elmenni teniszezni a fonográf pályára. Nekem tetszett az ötlet, de addig még beszélünk róla.

Korán indultam a suliba, mert szerettem volna Áronról beszélni Zoli bácsival és elrendezni Áron orvosi igazolásával kapcsolatos elmaradásomat. Azt is megbeszéltem vele, hogy mi nem tudunk jelen lenni a szombati évzáró ünnepségen, mert már korábban elköteleztük magunkat erre a napra és egy nagy csapat vendéget hívtunk Dömsödre. Kértem, hogy Áron bizonyítványát adja oda Juditnak, akivel hétfőn amúgy is találkozunk.

Áront az iskola udvaron szedtem fel, ahol éppen Márkkal egyeztetett arról, hogy Márk nálunk fog tölteni egy hetet Dömsödön. Én mondtam nekik, hogy ez nem ilyen egyszerű, ezt még meg kell beszélni Möcivel is. A tenisz edzésre menet beugrottunk a bányába egy-két dolgot elintézni.

Tenisz edzés alatt egy kicsit lógott az eső lába, de a végén néhány cseppel megúsztuk. Hazafele betértünk a  Decathlonba és vettünk nekem egy tenisz cipőt.

Áront letettem otthon és busszal mentem Baján dr. úrhoz. Megpróbáltam a vizsgálat előtt jó sokat inni, mert az a bogara, hogy hozzá mindig tele hólyaggal menjünk. Meg volt elégedve az eredményemmel, mert valami, (fogalmam sincs róla, hogy mi, talán az átfolyó vizelet alatti mennyisége) ami 15 ml/s-nál már teljesen normális, az nálam 14 ml/s lett. Ettől azután egész este jó kedvem lett. Még arra is rászántam magam, hogy kérjek egy időpontot a Sebészetre, hátha leszedik a csimbókot a homlokomról.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése