2013. június 24., hétfő

Notebook

Olyan hideg lett, hogy alig akartunk felkelni. Azután mégis levitt minket az éhség gravitációja.

Délelőtt kedves vendégeink érkeztek. Vörös Hajni meglátogatott minket két gyerekével (Ida és Sámuel). Idát Áron azonnal kezelésbe vette és mindent megmutatott neki a ház körül. Sámuel, aki még kisbaba, csak folyton mosolygott.

Telefonáltak a Béke térről, hogy a főorvos úrnak nem felel meg, az MR eredmény bemutatására a korábban egyeztetett június 28-i időpont és hívjam fel a lányokat, hogy egy új időpontot rögzíthessünk
Én először Bélát hívtam fel, hogy mit javasol. Azt mondta, hogy fut egy kőrt és visszahív. Meg is tette és közölte, hogy dr. Nagy Zsuzsával egyeztetett, aki bejelentette, hogy ennek a vizitnek a halasztásáról szó sem lehet, az eredeti időpont szerint jelenjek meg.

Feltettem a régi notebookot az Internetre és a visszajelzések alapján annyira gyorsan talált érdeklődőkre, hogy már kezdtem azt hinni, hogy túl alacsony árat állapítottam meg.

Közben készítettem egy polcot a huzikába és egyet az istállóba, hogy ott is alakuljon valamilyen rend.

A lehűlt idő minden házon kívüli elfoglaltságot ellehetetlenített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése