2013. július 3., szerda

egy kis fűnyírás

Mire felkeltem, Möci is és Áron is a számítógépeik előtt bambultak, deannyira, hogy meg se hallották a kérdésemet: Ki mit kér reggelire? Elkezdtem készíteni a reggelit, Áron és Möci csak nagy nehezen csatlakoztak. A kúp alatt

Sikerült beindítani a fűnyírót, de úgy tűnt, hogy nagyon megszívta magát, mert az első percben csak úgy okádta a füstöt. Végül nagyon simán lenyírta a fél telket.

Senki nem vállalta a fűszernővények ágyásában a gyomok kitakarítását ezért magamnak kellett nekikezdenem.
El is végeztem, amitől  egy újabb négyzetméter megművelhető terület jött létre. Gyorsan el is ültettem egy számunkra ismeretlen magot. Csak annyi derült ki a nylon zacskóról, hogy arab felirat van rajta, ezért a kis táblára csak annyit írtam, hogy Hassan.

Laci telefonált az Adriáról, hogy ha ott vagyunk, akkor vitorlázhatnánk együtt. Elmondtam, hogy mi csak a jövő héten indulunk nyaralni, de még pontosan azt sem tudjuk, hogy hova.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése