2013. július 16., kedd

kirándulás Opátijába, Icicibe.

Hiába feküdtünk le este korán, reggel mégis sokáig aludtunk. Reggelire csak olyan dolgokat ettünk, amihez nem kellett a főző platni. Utána angoloztunk, amibe már Áront is bevontuk. Már delelőre járt az idő, amikor csobbantunk. Az ebéd valahogyan elmaradt.
Nekiláttam megjavítani a Scenic elektromos vontatmány csatlakozóját. A szerszámkészletben nem  volt olyan hosszú szárú csillagkulcs, amivel az anyát fel tudtam volna lazítani. Egy olasz kempingező segített egy hosszabb szárú csillagkulccsal.

Csobbantunk egyet a tengerben. Megállapítottuk, hogy ezt a tengert még vissza fogjuk sírni, amikor hazamegyünk.

Möci javaslatára elindultunk Medveja és Icici felé. Ingyenes parkolóhelyet nem találtunk. Be is mentünk az Icici kempingbe azzal, hogy szeretnénk egy kicsit körülnézni. A hátsó lépcsőn pedig lementünk a kikötőbe. Megbeszéltük, hogy kinek melyik vitorlás tetszene. Áron gazdaságossági számításokat végzett, amiből lassan, de az derült ki, hogy nekünk sose lesz vitorlás hajónk. Egy darabig még örömködtünk a plázson, azután visszasétáltunk az icici kempingbe.

Visszafele jövet vásároltunk a Billában süteményt, rádlert és üdítő italt és Áront kitettük a Preluki kemping bejáratnál.

Mi tovább mentünk Rijeka felé, hogy megnézzük, hol kaphatunk egy új elektromos főzőlapot. A Kauflandban nem volt ilyesmi, az Elisa-ban pedig hiába mentünk be, mert ma leltároztak.

Hazatérve Möci megmelegítette a maradékokat és készített hozzá egy finom zöldsalátát.

Először én mentem a wifi hotspothoz, ahol később Möci váltott fel. Én már ágyban voltam, amikor Emő visszajött a lakókocsiba, de Áron még sehol nem volt. Ekkor már elmúlt tíz óra. Olyan mérges voltam, hogy Emő jobbnak látta egyedül keresni Áront. 11 óra is elmúlt, amikor kiderült, hogy Áron azért felejtette  magát az Internetező helyen, mert azt hitte, hogy még csak tízre jár az idő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése