2014. szeptember 21., vasárnap

A tablet javítása

Nyolc óra körül ébredtem. Felkelés után Áron és Möci, már a reggelit tálalták a kúp alatt. Reggeli után rögtön elkezdtem a leáztatott bélyegek teregetését.

Ebédre már el kellett takarodnom a kúp alatti asztalról, hogy a terítésnek helyt adjak.

Ebéd után még egy alma- és diószedési akció. A fű már megint túl nagyra nőtt. Az új fűnyíróval nagyon könnyű a munka, pedig az nem is önjáró.
A mai Forma1 teljesen kimaradt a programból.

1/2 4-re terveztük a hazaindulást, de mire mindent elrámoltunk, mindent bepakoltunk és bezártunk, lett abból fél öt is.

Möcinek a Gazdagréti Gyülekezettel volt programja a templomban, Áronnak pedig ma este hatkor kezdődik az első angol órája.

Kipróbáltam a Dömsödön megkonstruált töltőjét a tabletnek és 100 %-osan működött. Ezen felbuzdulva belepróbáltam egy 8 GB-s SD kártyát és ebből lett a nagy baj. Az SD kártya eltűnt a gépben. Egyszerűen beesett. Egy darabig keresgéltem, hogy hogyan lehetne szétszedni a tabletet azután feladtam.

Hívtam Bélát, de ő sem tudott semmi vigasztalót mondani. Ezek a tabletek általában nem szétszedhetőek. El lehet adni ezzel a hibával, természetesen bevallva és olcsóbban, vagy használni így.

Áron nagy lelkesedéssel jött haza az angol óráról. Szerinte Kriszta nagyon jól tanítja az angolt.

Késő este még megpróbáltam megnézni a Forma1 ismétlését, de az nem volt olyan érdekes, mint amilyen álmos én voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése