2014. szeptember 22., hétfő

Megjött a kütyü

Nyavalyásan ébredtem. Fájt a fogam, fájt a mellkasom, látom, hogy már nem sokáig élek én, hacsak nem megyek be egy terheléses EKG-ra, ahogyan azt Pali tegnap javasolta.

Ébredés közben még derengett a tegnap esti kudarcélményem a tablettel kapcsolatban. Még félálmomban az járt az eszemben, hogy mi van akkor, ha az SD kártya is beesett, hanem a rugótól kirepült.

Ettől hirtelen felébredtem és megláttam a csodát. Ott volt az ágyon a kirepült SD kártya. Még kész szerencse, hogy nem próbáltam meg szétszedni a tabletet. Rögtön betettem és minden tökéletesen működött.

Manna nagyon dörgölődzött, mint aki azt mondja, hogy: "már sose viszel le a kutyafuttatóra?"

Délelőtt lejött Möci és hozta a Ladányi Lacinak szánt kütyüt, ami kiszabadult a NAV karmai közül. Rögtön beletettem az IGO kártyát és fel is installáltam.

Írtam egy SMS-t a jó hírről Ladányi Lacinak és megbeszéltük az átadás forgatókönyvét. Becsomagoltam és levittem a postára, ahol felvették Vatera Futár-os szállításra. Ha már ott voltam a kis bódé mellett, vettem egy nyugdíjas, köménymagos cipót is.

Felhívtam Palit, hogy ez a mellkas tájéki szorítás időnként újra előjön. Azt mondta, akkor ezt a vizsgálatot ne halogassuk, megbeszéli a kardiológus főorvossal, hogy holnap fogadjon.

Amikor Áron hazajött a suliból, nagyon diplomatikusan bejelentette, hogy akkor ő most bekapcsolja a számítógépét.

Möci lejött és azzal nyugtatott, hogy valószínűleg valamilyen front van, mert neki is vannak panaszai. Közben megmelegítette a sóskát és sütött hozzá egy-egy tükörtojást. Ettük hozzá a köménymagos kenyeret. Nagyon finomat ebédeltünk.

Felhívtam Nyári Imrét, hogy vállalja-e a Lenovo driver-einek a feltelepítését a Windows 7-hez. Igent mondott, ezért újúlt erővel nekikezdtem az állományok lementéséhez.


Áront határozottan megkértem, hogy csináljon rendet  a szobájában és induljon el a zongora órára.

Hat óra előtt lementünk a barkácsboltba csavarért és tipliért. Visszafele begyűjtöttük Mannát és mire hazaértünk, már Áron is megjött a zongoraóráról. Egy kicsit tanult, majd elkezdett skype-olni Leóval.

Úgy néz ki, hogy még ma este el tudom kezdeni a Windows 7 telepítését a nagy gépre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése