2014. szeptember 13., szombat

szombat 13

Hogy kipihenjem a kazán szerelése miatti korai keléseket, ma 1/2 10-ig lustálkodtam. Áron már a "TAXI" valahányadik részét nézi a youtube-on keresztül.

Az eső most éppen nem esik, de a lába lóg lefelé.

Gyorsan összekaptam magam és uzsgyi, mentünk a piacra. Áron felírta egy cédulára Möci rendelkezéseit, hogy miket kell vennünk a piacon (tojás, csípős kolbász, tej, nescafe). Ezeken kívül még vettünk egy közepes nagyságú kelkáposztát.

Miután mindent megvettünk, elkerülendő az éhenhalást siettünk haza. Szedtünk a kertben egy nagy adag diót. Lecseréltem a kész és az új kefirt.

Áron a számítógép elé ült, én pedig készítettem a megrendelt bundás kenyereket.

Reggeli után én is belenéztem a levelezésembe, de lassan elő kellett vennem a két disznókörmöt a mélyhűtőből, mert mire abból ebéd lesz, el fog telni néhány óra. Utána már ráértem foglalkozni akármivel, mert a köretnek tervezett kelkáposzta főzeléknek cakli-pakli elég egy fél óra.

A körömpörkölt csak kora délutánra lett kész, de a kelkáposzta főzelék mellé nagyon finom volt. Áron átment válogatósba, de ő már a piacon megmondta, hogy nem szereti a kelkáposzta főzeléket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése