2015. április 23., csütörtök

Ablak tisztítás

Áron nagyon későn indult el reggel. Szinte minden nap mintha megtoldaná egy perccel az indulást. Ma már 7:23-kor indult, amikor jól tudja, hogy csak akkor vagyok nyugodt, ha 7:12-ig elhagyja a terepet.

Én még egy picit lustálkodtam, végiggondoltam, hogy mit álmodtam, azokat megpróbáltam ki-Freud-ozni, összeszedtem a gondolataimat és összeraktam a mai programot.

Felhívtam Ellit és megbeszéltem vele, hogy kora délután kigurulok hozzá.

Reggeli után kivittem a palántákat napozni az erkélyre, és a jó görög bölcselet szerint:  „Ha már nekikezdtél egy munkának, akkor már a (nehezebbik) felén túl vagy". A zárójelben való toldás tőlem. Ezt ismételgetve elővettem a vadi új Mr. Ti ablakmosó szerszám készletet, hogy bevessem. Eredetileg húsvétra szoktam az ablakokat megpucolni, de az idén azzal az ürüggyel halogattam, hogy még nem jött meg a Mr. Ti készlet. Nos, ezen a címen nem lehetett már tovább halogatni a dolgot, mert megjött.

Összesen nyolc tábla ablaküveg van a lakás három szobájában és egy a konyhában. Akármilyen jó az új ablaktisztító készlet, ennek csupán a harmadát volt türelmem elvégezni. Van még idő és az ablakok nem szaladnak el.

Délben megettem egy nyugger levest.

Kitettem Áronnak a zongora pénzt, hogy ha addig nem érnék haza, tudjon menni a zongoraórára.

½ 2 körül értem Ellihez. Rendbe tette a lábaimat. Utána becsavartam a neki szánt LED lámpákat, ami neki is tetszett.

Hazafele úton betértem a volt munkahelyemre és legalább egy fél órát beszélgettem a volt kollégáimmal.

Amikor hazaértem, Áron éppen akkor jött meg a zongoraóráról. Röviden beszámolt az óráról és már ment is Internetezni.


A sorrendből majdnem minden kimaradt és ezen egészen a lefekvésig vita volt közöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése