2015. április 28., kedd

IKEA

Reggel persze, hogy nehezen ment Áronnak a felkelés és végül csak 7:22-kor indult el a suliba.

Elfogyott a méz, úgy hogy fel kellett mennem az Ilihez, kölcsönkérni egy üveggel, mert a kávéhoz az is elengedhetetlen.

Reggeli után elkezdtem a Duolingót, de most egy olyan fordítási feladat következett, aminek se vége, se hossza. Egészen 11-ig csináltam. Utána még megnyertem egy online sakkpartit és csak akkor indultam el az IKEA-ba.

Sajnos megszűnt a fa reluxa, mint termék és fregoli csiga, meg sosem volt a palettájukon, ezért lógó orral kellett eljönnöm. Azért egy kicsit kárpótoltam a lelkem és Emőkének hoztam dobozban egy adag rántott camembert zöld körettel.

Budaörsön a barkácsboltban sikerült vennem fregoli csigát és felhúzó kötelet is.
Igyekeztem haza, mert szerettem volna felkészült lenni a gyerek-németen.

A fiúk megjöttek. Nagyon tudtak, de állandóan röhögcsélhetnékjük volt. Gondoltam, ha nem verik ki a biztosítékot, akkor legyen inkább jókedvük és majd valahogyan belecsempészem a német tudást a fejükbe. Azt vettem észre, hogy ha nem vagyok túl szigorú, akkor jobban megy az óra is.

Megint találtam az Interneten egy jó ár/érték arányú lakóautót, csak a hozzávaló pénzt vagy a társat, akivel felesben vehetném meg, azt nem találtam. Írtam is egy puhatolózó levelet az eladónak, hogy hátha beszámítaná a lakókocsit, de ettől mereven elzárkózott. Doesn’t matter, the time is on my side.

Estig Áron, mintha tegnap mi sem történt volna, az Interneten lógott. Nagy nehezen megtanulta az órán feladott néhány német szót.

Vacsorára megmelegítettem a Dömsödről hazahozott zöldséges csirke maradékot. Áron egy kicsit „hosszú foggal ette” (a kifejezés a drága Rózától) a csirkét. Néhány darab még Mannának is jutott belőle, egy adagot pedig eltettem a mélyhűtőbe.

Én még nyertem egy online sakkpartit, de minél magasabb az ELO pontszámom (1600), annál nehezebb ellenfelekkel párosítanak össze.


Az esti lefekvésnél már nem volt nagy küzdelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése