2015. április 26., vasárnap

Egy esős vasárnap délután

Kicsit borongós reggelre ébredtünk. Egyáltalán nem véletlen, hogy Áron szeretne még egy picit lustálkodni

Egy picit az eső is elkezdett szemerkélni, de nem gondolta komolyan. A smaragdfa levelei péntek délután óta 7 cm-esről 10 cm-esre nőttek.

Reggelire lágy tojás (ami nem lett lágy), debreceni és sok paradicsom, újhagyma és retek.

Elültettem az Emőkétől kapott virágokat, de azokból adtam Annának is, amikor átmentem hozzá beállítani a TV-jét.

A Béninél dolgozó festő áthozta az árajánlatát. Én azt gondolom, hogy az egyikünk vagy mind a ketten el vagyunk tévedve. Én, tegnap még arra gondoltam, hogy 10.000.- nél biztosan többet fog kérni, de ha 20.000.- forintból kijön, akkor megrendelem a munkát. A festő átadta az írásos árajánlatát: 76.000.- forint. Ettől teljesen hanyatt estem.

Délután ráértünk indulni haza, mert ma nem lesz közös angolja Áronnak Krisztáéknál. Így azután ráértem egy kicsit duolingozni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése