2015. április 24., péntek

Nóra nagyi

Már kora reggel arra készültem, hogy ma menekülünk Dömsödre.
                                                           
A reggeli után ne kirugaszkodtam, hogy még egy ablak tisztításával előbbre legyek.

Felhívtam Nóra nagyit és még egyszer elmondtam neki, hogy ma mikkel készüljön a délutáni indulásra. Abban maradtunk, hogy ¼ 3 kor indulunk Gazdagrétről. Ha kevés cucca van, akkor üljön föl a 139-esre, ha sok, akkor telefonáljon és érte megyünk.

Emőke a Manna mellé adott egy kis száraz macskaeledelt és néhány elültetendő nárciszt és primulát. Közben azt jósolta, hogy Nóra nagyi nem fog jönni velünk.

Nagyit hiába vártuk. ¼ 4 is elmúlt, mire telefonált, hogy ő úgy határozott, hogy nem jön. Emiatt meglehetősen nehezteltem.

A TESCO-ban leveszöldséget, csirkeaprólékot, meg egy egész csirkét, azzal a szándékkal, hogy majd a római tálban megsütöm,Unikumot, sört is vettünk. Áron rendelt egy frissen készült pizzát. Vettünk még, hot dog-os kiflit és tigris kenyeret.

Olyan későn érkeztünk Dömsödre, hogy már a nap is lefele ment, e miatt azután, ahogy kipakoltam már is kezdhettem nagy locsolást.

Elővettem a római tálat és beáztattam.
               
Egy nagyobb adag bélyeg levagdosása és beáztatása volt az összes program a lefekvés előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése