2015. április 11., szombat

Scrabble

Reggel nem keltettem Áront, hogy jöjjön velem a piacra. Én is csak később indultam és csak azért, hogy megvegyem azokat a takarítószereket, amiket Ági felírt egy cédulára.

Reggelire megint a rántott halból ettünk, de közben már odatettem főni a marha velős csontot az összes fellelhető zöldséggel.

Áront kérdeztem, hogy miért nem megy át Leventéhez és miért nem hívja át egy kicsit játszani. Az volt a válasz, hogy ő nem akar bejelentetlenül másokat zavarni.

Zsófi nénit üdvözöltem és érdeklődtem a hogyléte felől. Azt mondta, hogy nem az a problémája, hogy öregesen van, hanem az, hogy elromlott a kerti csap, a veteményesét pedig locsolnia kellene. Felajánlottam, hogy átdugok egy hosszú tömlőt (itten slagnak hívják), és beindítom a szivattyút, de ő teljesen elzárkózott attól, hogy segítsek. Hiába érveltem neki, hogy a szivattyút működtető áram ingyen van fentről, a víz ingyen van lentről, nem fogadta el a segítségemet.

Kérdeztem, miért van az, hogy neki sokkal szebb és sűrűbben kel ki a zöldborsója, mint nekünk. Azt mondta, hogy azért, mert én úgy vetettem el, ahogyan a zacskóra volt írva 4-5 cm-enként egy szemet, pedig azt nem úgy kell, hanem végig szórva a sort, úgy, hogy majdnem egymáshoz érjenek.

Délután Scrabble-oztunk, de a mikor Áron már nagyon vesztésre állt, akkor összevitatkoztunk azon, hogy van-e olyan szó, hogy „dióöv” és ezzel befejeződött a játék.

Vacsorára megkérdeztem Áront, hogy mit szeretne enni, a csontlevest, vagy inkább a csirkét.  Ő a sült csirkét választotta. Ahhoz mit szeretne jobban, krumpli salátát, vagy tojás salátát? Amikor a krumpli salátát választotta, akkor megnéztük az Interneten, hogy mi kell a készítéséhez. Gyorsan elgurultam a Dobos boltba, mert ő még nyitva van és megvettem a hozzávaló hiányzó lila hagymát, citromot és tejfölt.

Nagyon finom lett a vacsora.


Vacsora után kértem Áront, hogy legkésőbben 8-kor feküdjön le, én átmegyek Annához és viszek neki a megmaradt csirkéből, meg a krumpli salátából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése