2015. április 20., hétfő

Arduino

Áron már reggel hétkor odabújt mellém, elmesélte, hogy mit álmodott és eldicsekedett azzal, hogy ő már fogat is mosott.

Mondtam neki, hogy este odakészítettem a cipős szekrényre (az nálunk a pénzügyi tranzakciók konvencionális helye) a májusi ebéd befizetésre a pénzt.

A megbeszélésünk szerint a suli után felmegy a Nóra nagyihoz és már most megpróbálja meggyőzni a nagyit, milyen jó lenne, ha pénteken jönne velünk Dömsödre. Áron kérte, hogy a nagyinak telefonon jelezzem, hogy ő három óra körül megy hozzá.

Elkészítettem a reggelimet (sült szalonna, rajta tükörtojás, hozzá hónapos retek és újhagyma), de a tejeskávét már bevittem magammal a szobába.

Úgy gondoltam, elkerülendő, hogy kihagyjam a mai Duolingót, nem halogatom, hanem azzal kezdek.
Ha minden nap ennyit foglalkoznék vele, akkor behoznám a lemaradásomat Gabikával szemben

Délelőtt még átnéztem a Banggood-nál történt megrendeléseimet és mivel már várandós, hogy megjöjjön az Arduino panel, nem ártana, ha egy kicsit felkészülten várnám az érkezését. Ezért azután belenéztem H. Réka írta tankönyvekbe, sőt le is mentettem néhány fejezetet belőle. Ki tudja, hogy mikortól lesznek ezek fizetősek?

Délben megettem a nyugger krumpli főzelék felét a fasírttal.

Elindultam a Conradba, hogy átvegyem a megrendelt 3 mikrokapcsolót, de mint kiderült, hiába, mert ha előre nem utaltam át az árát, akkor ott a Jagelló úti fiókban nem lehet kifizetni. Ezért megállapodtam velük, hogy holnap küldenek egy pro-forma számlát, amit azonnal átutalok, és majd újra megjelenek a kapcsolókért.

A CBA-ban vettem egy nagy üveg Kozel sört és zöldbab magokat, abban a reményben, hogy még nem túl késő Dömsödön elvetni azokat.

Mire hazaértem már Áron is itthon volt. Megjárta a Nagyi útját. Nagyi megígérte neki, hogy a hétvégén lejön velünk Dömsödre.

Végre sikerült beszélnem Hassánnal. Holnap este, a gyerek német után átmegyünk hozzájuk Áronnal, és amíg Áron és Kamel felidézik az osztálytársi múltjukat, addig én négy témát meg tudok beszélni Hassánnal.

Vacsorára végre sikerült elpusztítanunk az összes nyugger kaját. Együtt vacsoráztunk. Áronnak viszont megígértem, hogy holnap vacsorára tejfölös gombapaprikást fogok készíteni.

A kefir termelés Áron nagy szomorúságára, ma az utolsó fejést rúgja, mert letelt a húsz nap és újabb tíz nap szünetnek kell következnie.


Áron még egy tíz percet gyakorolt a zongorán, de fél kilenckor sikerült ágyba könyörögnöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése