2015. április 21., kedd

Paradicsom palánták

Áron valamiért éjjel felébredt, és mint egy holdkóros, alva átjött hozzám és szó nélkül aludt tovább.

Reggeli után felhívtam Lacit, hogy most át tudnék menni a felajánlott paradicsom palántákért. Arról lebeszélt, hogy tömegközlekedéssel menjek. Sajnos hallgattam rá és autóval küzdöttem magam át a városon. Odafele is egy óra volt az út és visszafele is.

Levittük a kertbe a ládákban nevelt palántákat és óvatosan szétszedve, kicsit megnedvesítve elhoztam 20-25 tövet.

Mire hazaértem Áron már megjött a suliból.

Itthon újra megpróbáltam a palántákat mindenféle tejfölös, joghurtos poharakba visszaültetni. Áront felküldtem Ilihez, hogy ha vannak kidobandó tejfölös poharai, azokat kérje el. Egy negyedóra múlva Áron után mentem. Kiderült, hogy poharak nincsenek és Áron azért nem jött vissza, mert az Ilivel olyan jót beszélgettek.

Amit csak tudtam elültettem, a többit majd holnap.

4-kor megérkeztek a fiúk. A gyerek német nagyon jó hangulatban telt, ha azt leszámítom, hogy az egy órából, egy és három negyed óra lett és amit a múlt héten feladtam házinak, azt nem készítették el.

Amint elhúzták a fiúk a csíkot elkezdtem készíteni a vacsorát. Áron, amikor lekísérte a fiúkat, egyúttal hozott a CBA-ból egy kis vekni nagyin finom fonott kenyeret.

A vacsora, Áron kérésére tejfölös gombás csirkeragu volt főtt masni tésztával.


Emőke este 9-ig nem ért haza, ezért csak kettesben vacsoráztunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése