2015. április 29., szerda

SORREND

Éjjel olyan viharos szelek fújtak Gazdagréten, hogy arra néha fel is ébredtem. Remélem, hogy Dömsödön nem okozott kárt a viharos időjárás.

Áron időben kelt fel, de megint az utolsó percben indult.

Kilenc óra lett, mire a bőséges reggeli után a notebookot bekapcsolhattam. A levelek után megpróbáltam behozni Gabikát a Duolingo-ban. Amikor már úgy láttam, hogy nagyjából sikerült, akkor megengedtem magamnak egy online sakkpartit.

Délutánra már alább hagyott a szél és szép napos időben, de az utolsó percben indultam el a brushupra.

A postaládát megnéztem. Megjöttek a CR 2025-ös gombelemek. Pár percet késtem a brushupra. Még a kiscsoportos foglalkozáson is ott maradtam, de a könyvolvasásról már eljöttem, mert vissza kellett vinnem az OIK-ba a kölcsön könyveket és a Milos Forman videót, amit kimondottan a Nóra nagyi kedvéért hoztam ki, de hiába, mert a nagyi nem jött velünk Dömsödre. Magamnak kivettem a „Vanity Fair”-t könyvben és DVD-n.

Hazafele a 8-as buszon el is kezdtem olvasgatni, de egyelőre úgy tűnik, hogy ez még meghaladja a képességeimet. Majd még küzdök vele, de az a valószínű, hogy egy darabig még visszatérek az egyszerűsített szövegű kiadványokhoz.

Mire Áron már otthon volt. Szembesítenem kellett azzal, hogy mit hagyott hátra a szobájában: a macskának kikészített csirkeaprólékot, amit még tegnap este át kellett volna vinnie, a szeméttárolójának a tartalmát kiszórva a nagy szőnyeg közepére (ami között, nyilván valamit keresett) l mellette a lecserélt hosszúnadrágiját, ugyancsak ledobva a földre.

Bocsánat, - mondta – majd eltakarított mindent és folytatta az Interneten lógást. Kértem, hogy fejezze be és lásson neki a SORREND szerint a ma esti programnak.

Később felmondta a történelemből tanulni valóját (Brit birodalom a 18.-19. században. Nagyjából tudta és számomra is érdekes volt.

Vacsorára feltálaltam a csirkeaprólék és zöldség utolsó részletét, de ez már olyan nehezen ment, hogy elhatároztam, a hosszú hétvégén Áronnak nem kínálok fel semmilyen levest.

Áron még felhívta a Nóra nagyit, hogy suli után felugrik hozzá egy pár percre a Vándor Tábor miatt.

A lefekvés és a villanyoltás nagyon nehezen ment. Csak hosszú könyörgésre sikerült, de akkora már elmúlt este 10 óra.


Én még feltettem a tabletre is a Duolingo-t, azután én is eltettem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése