2015. április 2., csütörtök

Az idő még hűvös

Amint felébredtem felhívtam Áront, hogy boldog névnapot kívánjak neki. Sajnos még mindig a zárt lakásban tölti a húsvéti szünetet.

Reggeli után kimentem a kertbe és végignéztem a növényzetet. A zöldborsó sor, mintha már kibújt volna, a meggyfa csemete elkezdett rügyezni. Szegény nem tudja, hogy még jöhet egy fagyhullám.

A smaragdfák még meg sem mozdulnak, de a napelem viszont tiszta erőből termel. A jó gazda a szemével érleli a termést (eredetileg úgy szól, hogy azzal hizlalja a disznót).

Elkezdtem kiteregetni a tegnap leáztatott bélyegeket és megírtam az elmaradt blog bejegyzést.

Előkészítettem Gabika üres Magenta cartridge-ének a feltöltését.

Mannának tettem ki macska kaját. Megnézte, majd közölte, hogy most felmegyek aludni és majd akkor szóljál, ha készen lesz a csirkeaprólék és azokból is teszel a tálamba.

Este Anna csak akkorra érkezett meg, amikor a zöldséges egybesült csirke már majdnem készen volt a római tálban. Bekapcsoltam a szaunát és bár a cserépkályhába is duruzsolt a tűz, a fűtésre is rátettem egy lapáttal.


A kaja nagyon finom volt, bár Anna szerint egy kicsit bátrabban fűszerezhetném a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése