2015. szeptember 16., szerda

5-ös

Bár Áron indulásakor felébredtem, de utána visszaaludtam és csak nagyon későn keltem fel.

A bőséges reggeli után összeírtam a napi teendőimet és el is kezdtem azokat, hogy sorban egymásután kipipálhassam.

A francia salátát feljavítottam egy kemény tojással és egy kis fehér borssal.

Áron ½ 3-kor érkezett haza az iskolából. Hozott egy 5-öst németből és egy *-os 5-öst rajzból. Ez szeptemberre egy jó kezdésnek látszik.

Megbeszéltük a következő három péntek programját.

szept. 18. Inverter-t bevisszük a javítóba.
szept. 25. Olivér és Bálint szülinapi bulija után itthon alszik és másnap reggel busszal jön Dömsödre.
okt. 2. Nekem van egyetemi évfolyam találkozóm, ahova délután háromra megyek, de csak négyig maradok és onnan jövök haza, hogy utána együtt indulhassunk Dömsödre.

Áront rá tudtam beszélni, hogy legalább egy kicsit tegye rendbe a szobáját.

Megreklamáltam az Áron részére befizetett német gyakorló tesztet, mert nem érkezett meg.

½ 7-kor elkezdtem sütni a zacskóban sült pulykaszárnyakat. Egy óra múlva már vacsorázhattunk. Emőke még nem érkezett haza, neki egyedül kellett vacsoráznia.

Közben arra is maradt időm, hogy a nyomtató fekete patronját feltöltsem.

Az M1-ről zsákszámra ömlesztik az információkat a menekült válságról.


Ketten meggyőztek, hogy Áronnak elég ha ½ 10-kor fekszik le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése