2015. szeptember 30., szerda

baconba tekert kövön sült csirkemáj

Reggelire nagy kényeztetés volt, de már nem is Áron betegágyában, hanem kint a konyhában. Debreceni majonézzel, mustárral, ki hogyan szereti és utána alma, körte, szőlő és dió.

Délelőtt nem mentünk le a doki nénihez, mert Áronnak már nagyon mehetnékje volt az iskolába. Megbeszéltük, hogy ha holnap reggel is nagyon jól lesz, akkor mehet.

Megnéztem, hogy milyen kapcsolási rajz készítő programok érhetők el a neten.

Kádár Viktor titkárnője egyeztetett velem egy időpontot Kádár Viktorhoz holnap délelőttre.

Kora délután elindultam a brushupra.

Katie-nek beszámoltam az általam végzett korrektúráról.

Hazafele bementem a Fehérvári úti csarnokba. Vettem csirkemájat, bacon szalonnát, tejfölt, kovászos uborkát és egy közepes padlizsánt. A CBA-ban vettem egy fonott kenyeret és egy üveg unikumot.

Otthon megkérdeztem Áront, hogy mit szeretne vacsorázni és végül a baconba tekert kövön sült csirkemáj mellett döntöttünk francia salátával. Azért a tálalásnál megkértem Áront, hogy az általam túl savanyított csurgatott tojáslevesnek járjunk a végére.


Áron vacsora után átment Emőkéhez. Beszélgettek és összepakolták a holnapi iskolába menethez a dolgait, de végül 9 óra körül már ágyba került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése